anlamlı bir etkinlik düzenlendi.

Giresun Şefkat Eli Derneği tarafından Yağlıdere ilçesinde Babalar Günü dolayısıyla anlamlı bir etkinlik düzenlendi.

Yağlıdere Yeşil Beyaz Restoran’da gerçekleştirilen programla ilgili Dernek Başkanı Fatma Turgut, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Ne yaparsak yapalım haklarını asla ödeyemeyeceğimiz babalarımızın gününü, Haziran ayında pazar akşamı Yağlıdere Yeşil Beyaz Restoran’da Giresun Şefkat Eli Derneği olarak kutladık.

Bizleri kırmayarak davetimize icabet eden Dereli Cumhuriyet Savcımız Muhammed Hanifi Çevik’e, Yağlıdere İlçe Milli Eğitim Müdürü Kamil Hekim hocamıza, sivil toplum kuruluşlarının temsilcilerine, uzaktan ve yakından gelen tüm misafirlerimize teşekkür ediyor, ayaklarına sağlık diliyoruz.

FATİH AYTEKİN ÖZDEMİR


Paylaşmayı Unutma!

HABER YORUMLARI

Bu habere Henüz Yorum yapılmamış. İlk sen yorum yap..


YORUM YAPINIZ

* Yorumlarınız kontrol edildikten sonra yayımlanacaktır